מפרט טכני לנגררים

כל נגררי חברת רכסים בנויים מפלדות איכות ST-37 מגולוונות באבץ בעובי מינימלי של 180 גרם/מ”ר משני הצדדים בעת יציאת הנגרר מהמפעל. עובי הדופן של הפלדות הינו בין 1.0 מ”מ עד 4.0 מ”מ בהתאמה לחישובים הסטטיים של מהנדסי הרכב של המפעל לכל חלק בנפרד. כל חלקי הנגרר מעובדים באמצעות מכונות CNC או לייזר ברמת דיוק של 2 עשיריות המ”מ לאחר הגילוון.
כל החיבורים בין הקורות הנושאות, קורות הרוחב, קורות האורך, דפנות הנגרר, צירי הדלתות והסגרים, הפגושים, הייצול, הסרנים, וו הגרירה, גלגל ההכוונה, הגלגל  הרזרבי, ואביזרי החשמל מקובעים לנגרר בברגי פלדה מילימטריים מגולוונים עם ראש משושה באיכות 8.8 עם הברגות 1.25 מ”מ ואומי ניילוק לאבטחת פתיחה בעת  ויברציות תנועה או באמצעות מסמרות. ברגים בקוטר 12 מ”מ יהיו צבועים בשחור הגנתי כנגד קורוזיה.
הסרנים, הצמיגים, וו הגרירה (פוש פול) וחלקי החשמל יעמדו בתקן הישראלי ובתקן נוסף של מדינת הייבוא בהתאמה לחלק הייעודי.
מערכת החשמל תהיה לפי התקן הישראלי בנוסף לתקן מדינת מוצא המערכת.
מערכת הבילום תהיה לפי התקן הישראלי בנוסף לתקן מדינת מוצא המערכת.
בכל נגרר יותקן מנשא לגלגל רזרבי. הגלגל הרזרבי עצמו הינו אופציה להזמנה של הלקוח.
משטח ההעמסה יהיה מבירצ’ ימי בעובי של 9 מ”מ, 12 מ”מ או 15 מ”מ על פי החלטת המפעל בהתאמה למידות הנגרר ויורכב עם צידו המחוספס של הלוח למניעת  החלקה של החפצים המונחים על הנגרר.
בכל נגרר תקובע לוחית ייצור תקנית הכוללת את מס’ השלדה הבינלאומי, משקל עצמי של הנגרר, משקל מותר להעמסה, תאריך ייצור ושם היצרן וכתובתו.
ניתן לקבל לפי הזמנה מיוחדת, צביעה בתנור של כל הנגרר בגוון לפי בחירת הלקוח, בתמורה לתשלום נוסף ולתוספת 10 ימים למועד האספקה הרגיל.
לכל נגרר יצורף כתב אחריות וחומר טכני כתוב. בתיאום מראש ניתן לקבל שרטוטים בשלוש שפות עברית, אנגלית ושפת המדינה אליה מיועד הנגרר.